2009. április 6., hétfő

006.

Willow Roxy lettem. Inkább csak Roxy, nem tudom miért, de szerettem ezt:) néhányan ugyan megpróbálkoztak a Villő Rajnaival, de mindig maradtam Roxy...
Osztálytársaim arra is igen korán rájöttek, hogy a 3 új szerzet közül én vagyok a legbénább angolos, így nem zaklattak túl sok kérdéssel. Isabellát hamar megkedvelték, Caesar meg az itt klikkelő Cullenekkel bandázik, amire ahogy hallottam annyi esélye volt, mint Forksnak a napfényes délutánra.
Beilleszkedésből 0 esélyem van...tanáraim mindig mellém, mint új cserediák mellé rendelnek egy szerencsétlent, aki kísérget, barátságosak, de a másik 2 sem gardedámmal járkál a suliban, így én is hamar lerázom őket. Az a helyzet, hogy jobban szeretem megfigyelni az embereket, mint élőben' kommunikálni...így sokkal izgalmasabb kideríteni, ki kivel van, mi a kedvence, stb...
Otthon dumagép voltam, de itt nem megy:P
Moval szívesen járom az erdőt, ami igazi ősi vadon, vagy tanulok az ikreimtől angolul, nagyon viccesek, feladatuknak tekintik, hogy legalább úgy beszéljek, mint egy kocsis....Na ebben nincs is hiba, épp egy kiadós káromkodással szórakoztatom őket, már majdnem akcent' nélkül, amikor a nyitott ajtóban megjelenik Big C-ahogy egymásközt hívjuk- és az ő nélkülözhetetlen rosszalló tekintete.....azt mondja:
-Jobban tennéd, ha rendes tanárt keresnél mielőbb, mert épp olyan tudatlanul mész haza, ahogy idejöttél!
(Arcom leszakad, kinek hiszi ez magát???????)
Erre elönt a pulykaméreg és jó magyarul közlöm:
-Taníts meg te, ha már mindent olyan nagyon tudsz- gondolatban hozzátettem még egy cifrázott b*meget(tekintetemből olvasni lehetett azért)...reméltem otthagy minket szokása szerint..
Erre: -Rendben, holnap 8-kor- MONDJA MAGYARUL!!!!!!! és lelép
Nem ez már nekem is sok(k)! A fiúk megkérdezték, hogy mi volt ez, mondtam, hogy egy kicsi magyarkodás, de mióta beszélnek a spanyolok hunul, és miért nem segített akkor előtte ez a....dick?:O
Mennem kell Mo'val egy kört, van itt a közelven egy ösvény, amit még tegnap kiszúrtam, több gondolat is keveredett érzéseimmel, amit rendezni kellett:
1.egyész évben itt leszek majd a koleszban, mert Gabe elmondta, hogy a nagyijuk valamiféle indián-beavatási cécóra ment, amiről tilos beszélni, ezek szerint azért olyan derűsek, semmi aggodalmat nem láttam rajtuk, amikor Gabe ezt elmondta, Bry titokzatos fejét látva nem mertem kérdezősködni- kényes téma, ha meg rosszul kérdezek, még félreértik és most nem veszíthetem el egyetlen barátaimat.
2.Caesar Amador: ez a pasas eddig(is) "köpött" rám, és most meg tanítani fog, ráadásul nem küldhetem el..délre... mert magyarul is tud!! BuktaBébi!

Most nézem csak, milyen mélyen járunk és esteledik már, a kutya hátán meg feláll a szőr, ahogy hörög-morog...szokott morcizni játékosan is, de ez most komoly...mint kiderül halálosan....
http://www.youtube.com/watch?v=Cnui9WCnJ_I&feature=related
Jesszusom.....farkasok. Nekünk annyi.Körben vannak legalább 8-an + amit még nem látok....Egyre nagyobb a feszültség és egyre szűkül a kör. Azt hiszem most tényleg itt a vége. Pont erre vágytam még egy hete is - azóta annyi minden történt, hogy nem volt időm erre gondolni- de nem így, és Mo't nem téphetik szét! A legnagyobb dög kivált a többitől és kinézte Morrist akit a lábamnál tartok, mi a francot csináljak??Miért nem néztem természetfilmeket?
FrancFrancFranc...fa fel kellene jutnunk egy fára...de hogyan....vagy csak egyet kellene, azt a nagyot elkapni, és a többi elhúzna....de hogy amikor csak egy póráz van nálam meg egy kulcs...
És jön a rohadék....ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
????????ááááááááááááááááááááááá?????
Ez meg mi?
Repülök! Mo? Hogyan?
Nem én vagyok. Nem repülök, csak valaki fölhajított minket egy közeli fára. De ki....Caesar? Hogyan?
Megint elkap, én meg a kutyát fogom, és megyünk fától fáig, már kezd sajogni a hátam, és ketté akarok törni, olyan kemény a karja
végre.....egy tisztáson dob le, a közelben egy ház...
Én meg csak ámulok...egészen addig, amíg el nem kezdi leordítani a fejemről a hajat.
-Hogy képzeled, hogy csak úgy elmész ráadásul egy kutyával ebbe az erdőbe?? Lehet, hogy nálatok nincs más veszély csak egy pár kullancs, de itt még azok a dögök voltak a legkisebb bajod......
Még folytatta volna, de a ház felől érkezett egy férfi, szőke, orvosi köpennyel ellátva, szerintem az apja...
-Carlisle Cullen vagyok-mondja közben Caesarnak címez egy helytelenítő pillantást, aki erre elfordul- jól vagy? -hát nem az apja....a Cullenek?
Semmi bajunk, bár Mo nagyon figyelmesen fürkészi a dokit, majd odaszalad megmentőnkhöz, és ugrál meg nyalogatja hálásan, attól tartok, még belerúg szegény ebbe, ehelyett lehajol, a kutya fejére teszi a kezét, szemeznek egyet, mire Mo lefekszik, és példásan viselkedik- ez azért is fura, mert Morris nevelhetetlen, önfejű szeretet gombóc, és inkább ő sétáltat engem, mint fordítva....
A kinti incidensre kijön a többi Cullen is, ezek szerint itt laknak..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése