2009. május 9., szombat

019.

-Gyertek!- hallatszott lentről egy vidám hang.
Mire leértem Makya már az asztalfőn elfoglalta helyét. Karbatett kézzel meredt maga elé. Az ikrek egymást gyepálták valami miatt, de Sue rendre intette őket, így Makya mellett leültek. Nem kockáztattam meg az asztal másik végét, nem kerülhettem szembe a farkassal. Így a 2. legtávolabbi helyre ültem, óvatosan, a szék szélére...
Susan behuppant a köztem és férje közti székre, azzal a lendülettel, amivel a sülthúst tette az asztal közepére. A teríték rusztikus volt, nem láttam 2 egyforma tányért, de olyan hangulatot árasztott, ami előcslata honvágyamat. Régen nem ettem családi körben, és észrevétlenül gombóc csúszott a torkomba....
Mindenki jóízűen evett, igaz Makya kissé merev volt, az ikrek faltak, Sue pedig folyton kínálgatott, de nem volt étvágyam...
A családomat jelentő egyetlen szalmaszálam, Mo járt a fejemben.
Amint végeztek az ikrek, felmentek a szobájukba, megegyeztünk, hogy vacsora után elvisznek Morrishoz, így megköszönve az ételt, én is indultam.
-Segíthetek- kérdeztem Susant, amikor leszedni készült.
-Menj csak, tudom, hogy szeretnéd már látni a kutyusod!-mosolygott, és én nagyon hálás voltam ezért a gesztusért.
-Kopp-kopp- nyitottam be - fiúk, 10 perc és mehetünk. Rendben?
-OK, lent leszünk- biztosított Gabe.
Amennyire tudtam, felkészültem a szökésre. Felvettem a farmerem, rá a sokzsebes terepnadrágomat, eltettem az időközben lemerült telómat, ledlámpát, tollat, zsebtérképet, 2 szelet csokit, és az irataimat. Felvettem egymásra 2 fölsőmet, rá a kapucnis dzsekim. Rohantam lefelé.
-Indulhatunk?- lihegtem.
-Erre lesz- mutatott egy kis csapásra Brian. Még szerencse, hogy a túrabakancsot választottam kedvenc sportcipőm helyett.
-Kérdezhetek valamit?
-Ez is egy kérdés volt- kacsintott Gabe.
Szememet foragattam, aztán belevágtam- Miért kell most ide járnotok ..járnunk? -javítottam ki magam gyorsan- Mi történt?
-Miattad- summázta Bry.
-Fogd be!- vágta hátba testvérét Gabe.


8 megjegyzés:

  1. Nagyon jól írsz gratulálok! várom már nagyon a következő fejezetet. :)
    puszi: Vivi

    VálaszTörlés
  2. Szia lenne egy kérdésem! lehet, hogy ciki, de azért felteszem hogy képben legyek. szóval hogy itt oldalt a képen a Villő ő az a lány aki át tud változni, meg most aki oda költözött LA PUSHBA??? :) köszi bocsi
    puszi: Vivi(megint) xD

    VálaszTörlés
  3. Szia Vivi:),


    annyira jó, hogy lelkesítesz, máskülönben ellustulnék és csak heti 1 részt írnék:P!
    (:KÖSZÖNÖM:)
    Igen, Vilő az, ő hordozza a Sanuye-gént...is... és költözött La Pushba...még nem végleges a lány külseje..... te milyennek képzelnéd?

    VálaszTörlés
  4. Nekem a te el képzelésed is tökéletes. De ha már kérdezel én csak a szeme színén változtatnék ami mondjuk vagy kék legyen(de olyan ami rabulj ejt amikor belenézel) vagy pedig zöldet. A kéket azért, mert a kék az égre emlékeztet a zöldet pedig azért, mert a földre színére emlékeztet!! De nekem mint mondtam a te elképzelésed is tökéletes. Tulajdon képpen én is írtam egy fanficet csak még senkinek nem mertem úgy meg mutatni. Egy mert van benne egy két hiba. Kettő, mert kicsit hosszú lett, bár igaz, hogy két nap alatt írtam. :) Szóval nem lehetne hamarabb fel tenni a fejezetet? Már tűkön ülök :):):):):) Sok puszi neked: Vivi

    VálaszTörlés
  5. Szia Vivi:)

    Ide a fejezeteket!:D
    Tedd fel az összeset, ne törődj a hibákkal, amit tudsz, javíts ki, a többi meg jöjjön:)!!!
    Kíváncsian várom!!:)


    A szemes dolgon elgondolkodtam, megváltoztatom, megkeresem a megfelelőt;)

    VálaszTörlés
  6. Szívesen elküldöm csak nem tudom, hogy hova kell:)*pirulva néz* de ha le adod az e-mail címed arra eltudom küldeni:):):):)

    VálaszTörlés
  7. A blogodra nem tudod feltenni, vagy nem akarod?
    Ha nem akarod nyilvánossá tenni, akkor dobd át az e-mailemre:
    twilightfanta@gmail.com
    :)

    VálaszTörlés
  8. Igazából én oda is feltenném csak nem tudom. Meg áh egybe van a történet :) De inkább átküldöm :) Tök jó milyen gyorsan vissza írunk:) Ez tetszik. :) pusz
    p.s: akkor most küldöm az e-mail címedre :)

    VálaszTörlés