2009. május 13., szerda

020

Cyrus - valahol félúton Forks felé...18:30


Meg kell állnom, pihenek kicsit. Harleymat nem hagyom el, jó lesz ez a pad, itt nem vesz észre senki.
Egy lány jelent meg a fák között. Senki más nincs most itt. A padok árván várakoznak, hogy válasszon közülük.Lapok a kezében, a park másik végében ült le, ahol egy bokor takarta el. Megnyugtató, hogy ugyanúgy egyedül akar lenni, mint én.
Gondolataim visszakúsztak Tessre, utálom ezt! Ha nem találkoztak volna, most nem lennék itt. Vele lennék...ez hazugság, miért hazudok magamnak?
A lány járkál, nem is vettem észre, mikor kelt fel...magában beszél..színdarabot gyakorol..milyen boldog, mennyire koncentrál...
Tessa annyira más volt. Gyönyörű arca...mintha tegnap lenne...
Hogy tehette ezt...megint?! Hihetetlen, hogy azok után volt képe hozzá! Tesst elvette tőlem...örökre... és nem tanult belőle.
Most meg szívességet kér...de én vagyok a hülye, hogy vállaltam.
Amit ezért kapni fog, azt nem teszi zsebre, csak legyünk túl rajta!
A lány telefonál, nevet, mint Tess, mielőtt...fejem jobbra kapom, még egy löket...nem akarom érezni a fájdalmat! A parkban gyakorló lányra fókuszálok, gyerünk...a lány olvas, de egyre többet pillog kifelé, az út felé...vár valakit.
Jobb ha indulok. Mit is mondott az az idióta, ja, megvan, megkérdezem...
-Halló, itt Cyrus...igen, persze..Swan? Mit mondott? Beengedték? Eljött? Miért? Carlisle, akkor hogyan férkőzhetnék hozzá, ha még a határig sem tudjátok kihozni?! Jó! Nagyon fognak nekem örülni! Emlékszem. Caesar azt mondta, különleges...... Azért elmondhatod. Mhm....én és az iskola....nem vagyok kicsit öreg a tanuláshoz?? ...Nem, arról szó sem lehet....most akkor kell, vagy nem? Nem fogom húzni az időt! Túl...oké, ne haragudj, nem veled van bajom. Rendben....Szervusz.

Az én idióta kisöcsém jól megkavarta az életemet. Mindig sikerül beletenyerelnie. Ezt el sem hiszem. Tudta...fogadni mernék, hogy tudott róla!

-Halló, öcskös, én megöllek! ...nem volt szó elvegyülésről! ..Igen, most beszéltem Carlisleal, azt mondta, hogy a zsaru odament és semmi kivetni valót nem talált. Blackéknél beszélgettek is, nem látta okát, hogy elhozza. Most be kell jelentkeznem!.....Hagyd abba, nem érdekel!

Caesar te barom!
Elegem van, legszívesebben elhajtanék. Egyetlen okból nem teszem: Tess. Miatta.......nem történhet meg újra!
Ez a Villő csak 17 éves! 17! Mit akart egy gyerektől?!

2 megjegyzés:

  1. Látom kicserélted a képed nagyon jó lett! ez a fejezet meg egyenesen isteni én nem is tudtam, hog caesar meg cyrus testvérek?! nagyon kemény!!
    sok puszi:Vivi(K)

    VálaszTörlés
  2. heló!
    nagyon tetccik a blogod, Cyrus marad ugye?

    Chi

    VálaszTörlés